Shop Mobile More Submit  Join Login
colored eggs by kenjiro34 colored eggs by kenjiro34
Happy late Easter everyone!!! Easter was very different this year i didnt really have it yet lol, if that even makes sense. So i bet everyone knows who the eggs are. Meatwad was my favorite because of his color but then when i checked on them today his color ran.
Add a Comment:
 
:iconjellybeanbullet:
JellyBeanBullet Featured By Owner Nov 6, 2010  Hobbyist General Artist
MIN-GA NA NA CRISH TA!!!!!
Reply
:iconkillerchicken666:
KillerChicken666 Featured By Owner Jul 15, 2009
egg~cellent eggs, what a creative idea!
Reply
:iconkenjiro34:
kenjiro34 Featured By Owner Jul 15, 2009  Student Photographer
thank you i actually got the idea from other people on devart
Reply
:iconkillerchicken666:
KillerChicken666 Featured By Owner Jul 16, 2009
yep, DA is such an inspiring place...
Reply
:iconhorrorempress:
HorrorEmpress Featured By Owner Apr 17, 2009  Hobbyist General Artist
OMG! That Stitch one is just made of awesome!These are great, and they're so freakin cute!
Reply
:iconkenjiro34:
kenjiro34 Featured By Owner Apr 17, 2009  Student Photographer
thank you im really happy that everyone likes them :D
Reply
:iconhorrorempress:
HorrorEmpress Featured By Owner Apr 17, 2009  Hobbyist General Artist
How could we not? One of them IS STEWIE! Only noobs don't like Stewie. XD
Reply
:iconkenjiro34:
kenjiro34 Featured By Owner Apr 17, 2009  Student Photographer
yup couldnt agree more ^^
Reply
:iconemo-lyinyourmind:
Emo-lyInYourMind Featured By Owner Apr 16, 2009
Nevermind what I said earlier, those are amazing! XD
I like the meat-wad one. Go Aqua Teen Hunger Force!!!
Reply
:iconkenjiro34:
kenjiro34 Featured By Owner Apr 16, 2009  Student Photographer
yay thanks!!! :D
Reply
:iconmomonekochan:
momonekochan Featured By Owner Apr 14, 2009
Erick!!!I LOVE YOU!!!!>///W///< the bumblebee and stirch oes are my favorite!!!! how did you make them anyway?!?!?<33
Reply
:iconkenjiro34:
kenjiro34 Featured By Owner Apr 14, 2009  Student Photographer
youre welcome!!! well i would draw the outline with a thin sharpie, then i would decide what areas i wanted to color with a marker and would wax that area with the white crayon thing and then dip it in a color that was the most ubundant on the character......i know its confusing!
Reply
:iconmomonekochan:
momonekochan Featured By Owner Apr 25, 2009
hee,they really are coolio, you goin to ze mall later? we're going from 6pm to 8:30
Reply
:iconkenjiro34:
kenjiro34 Featured By Owner Apr 25, 2009  Student Photographer
maybe i would have to work around my parents schedule
Reply
:iconmomonekochan:
momonekochan Featured By Owner Apr 25, 2009
okay if so we are meeting in the food court you can always call my or bris cell phone
Reply
:iconkenjiro34:
kenjiro34 Featured By Owner Apr 25, 2009  Student Photographer
i can come, but since i lost my cell i dont have either of your #'s
Reply
:iconmomonekochan:
momonekochan Featured By Owner Apr 30, 2009
hahaha
Reply
:iconundeadprincess:
UndeadPrincess Featured By Owner Apr 14, 2009
Ack! I love them all!
Reply
:iconkenjiro34:
kenjiro34 Featured By Owner Apr 14, 2009  Student Photographer
thanks :D
Reply
:iconstellarness:
Stellarness Featured By Owner Apr 13, 2009  Hobbyist General Artist
Best Easter eggs EVER.
;o
Reply
:iconkenjiro34:
kenjiro34 Featured By Owner Apr 13, 2009  Student Photographer
thanks they were the funnest too :)
Reply
:iconleilani13:
Leilani13 Featured By Owner Apr 13, 2009
Nice!!...more creative than my eggs! :)
Reply
:iconkenjiro34:
kenjiro34 Featured By Owner Apr 13, 2009  Student Photographer
haha thanks it took me a while to draw them,if you dont mind me asking what did you do?
Reply
:iconleilani13:
Leilani13 Featured By Owner Apr 13, 2009
the normal dying of them.....drew a little on them, but nothing that creative...lol
Reply
:iconkenjiro34:
kenjiro34 Featured By Owner Apr 13, 2009  Student Photographer
oh lol yea thats what i did last year
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 13, 2009
Image Size
876 KB
Resolution
3056×2292
Thumb

Stats

Views
2,326 (1 today)
Favourites
30 (who?)
Comments
25
Downloads
88

Camera Data

Make
EASTMAN KODAK COMPANY
Model
KODAK EASYSHARE M753 ZOOM DIGITAL CAMERA
Shutter Speed
1/10 second
Aperture
F/3.4
Focal Length
9 mm
ISO Speed
160
Date Taken
Apr 13, 2009, 4:23:00 PM
×